نحوه راه اندازی ویپ
نوشته شده توسط : ساحل

تلفن تحت شبکه یا voip ، احد از پیشرفت های کاربردی تکنولوژی است که خرج های کمپانی ها را به میزان قابل توجهی کاهش دیتا است. Voice over IP یا همان ویپ، به راستی نوعی سیستم تلفن است که به جای سیستم های تلفن کهن مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد. کیفیت تماس در این سیستم به مراتب بهتر از تلفن های کهن و حتی سانترال بوده و مدیران کامیاب متعلق به استفاده می کنند. البته بسیاری از شما عزیزان در تماس با واحد طراحی و اجرای شبکه در مرکز مشکل انگیزه ها ایران، درباره تاسیس ویپ سوالاتی از همکاران ما می پرسید.

باید بدانید که راه اندازی این سیستم، پیش نیازهایی دارد که احد از آنها، راه اندازی بستر شبکه درونی یا همان LAN می باشد. وانگهی شما باید نکاتی از قبیل شمار پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، گونه کابل ها، ارتباطات وایرلس و … را نیز به دقت رعایت کنید. رعایت کل این موارد و تنظیم درست ساز و برگ مذکور، احتیاج به مهارت و نزاکت فنی دارد که تنها کارشناسان گستره شبکه متعلق به برخوردار می باشند. نظر به تقاضا های شما عزیزان، پیوسته مطلب امروز را به رسیدگی نکات و بایدها و نبایدهای تاسیس ویپ و تلفن تحت شبکه اختصاص دیتا ایم. مرکز طراحی شبکه در مرکز مشکل انگیزه ها ایران نیز برای ارائه خدمات و سرویس های تخصصی تر در کنار شما دوستان گرامی خواهد بود.

4.43/5 (88.57%) 7 votes
راه اندازی ویپ
برای راه اندازی ویپ به چه تجهیزاتی بیچارگی داریم؟
همانطور که اشاره شد، راه اندازی تلفن تحت شبکه یا همان voip مستلزم رعایت پیش نیازهای مهمی است که کیفیت شغل آن را تعیین می کنند. یکی از این قبل نیازها، تجهیزاتی است که این پیشه را تسهیل می کنند. اگر تجهیزات تاسیس تلفن تحت شبکه voip به صورت صحیح برگزیدن شده و مورد استفاده پیمان بگیرند، کارایی بسزایی در کیفیت کار سیستم خواهند داشت.

مهم ترین تجهیزاتی که برای تاسیس ویپ به آنها نیاز خواهید داشت دربرگیرنده مرکز تلفن تحت شبکه، گیتوی voip (اکسترنال یا به چهره کارت تلفنی) و داخلی ها (تلفنip، تلفن نرم افزاری و یا مبدل voip) می شوند. مرکز تماس VIOP در واقع هسته سیستم است که با عنوان ip هم شناخته می شود و دارای دو بخش نرم افزاری و دشوار افزاری می باشد. گیتوی نیز یکتا از ساز و برگ راه اندازی تلفن تحت شبکه voip است که برای ارتباط با خطوط شهری یا داخلی های آنالوگ باره کاربرد پیمان می گیرد. اگر همه این تجهیزات فراهم بوده و به واقعیت از آنها کاربرد شود، می توانید اطمینان داشته باشید که راه اندازی voip نیز به صورت کامل و بی نقص انجام خواهد شد.

نصب و راه اندازی سیستم تلفنی voip

مرکز تماس voip
یکی از مفاهیم دائم به اتفاق با تاسیس ویپ ، مرکز تماس ویپ است. از آنگونه امکاناتی که مرکز تلفن voip برای شما فراهم می سازد، سیستم ضبط مکالمات ، تلفن گویا به اتفاق با رسته انتظار ، پیوستگی به داخلی هایی که در دفاتر سایر شرکت هستند، وابستگی داخلی ها با یکدیگر در بین چند دفتر یک کمپانی و موارد انبوه دیگری را می توان اسم برد. برای تاسیس یک مرکز تماس voip حقیر و راحت، کافی است یگانه از IPPBX های این دسته را با ظرفيت مد نظر FXO یا FXS یا GSM انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید بدون بیچارگی به سرور، پیوستگی دنيای VoIP با دنياي TDM را پایدار کنید.

همچنین شما با به کارگیری یک مرکز تلفن تحت شبکه شهری، خواهید توانست خط شهری، سیم کارت GSM، تلفن آنالوگ، ترانک SIP، سانترال و PBX آنالوگ سنتی را به شبکه VoIP متصل نماييد. برای کسب اطلاعات اغلب در این باره و روش راه اندازی voip می توانید با یکتا طراحی شبکه مرکز دشوار انگیزه ها ایران تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

نحوه راه اندازی سیستم voip
همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، سیستم ویپ بر پایه شبکه است و به همین علت علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و داده را نیز انتقال می دهد. پس از طریق اندازی ویپ ، شما به امکانات جذاب و بسیار کاربردی دست خواهید یافت که سیستم های کهنه تر از دسته سانترال فاقد آنها بودند. کارشناسان مرکز طراحی شبکه، برای تاسیس تلفن تحت شبکه و یکپارچه سازی این سیستم از نرم اسباب crm استفاده می کنند. این روش، هم بازدهی ارتباطات با مشتریان را به میزان چشمگیری ارتقا خواهد داد و هم مایه افزایش ورود به گردآور های تجاری خواهد شد. برای راه اندازی voip باید نخست زیر ساخت های آن را فراهم کنید. پس از اجرای خطوط باره بیچارگی و تامین دشوار افزاری مشابه تلفن و …، می توانید پیوسته پیشه را با خیالی آسوده به کارشناسان مرکز سخت انگیزه ها ایران محول کنید.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: